Start the school..

Min engelska suger, javet!

-

men börjar ju skolan idag :D
Asso jag har facktiskt saknat den lite, slipper iaf Annika..!
stackars 1:or som hon ska ha x)

Ajah :D

Messa lite med sandra igår och hon ska ringa mig när hon är i pålsboda så ska vi mötas, hehe :)
Asso jag har inte en aning om vart jag ska gå när jag är där osv osv :o
5 i åtta kommer bussen och jag vet inte vad jag ska göra under tiden :/
Har så sjukt tråkigt!
+ att det regnar ute -.-
Borde verkligen köpa ett paraply :o

shit, ni märker ju att jag har tråkigt, jag sittter här och babblar på xD


i'miss you, girl,please come home..<3

I miss you,Girl, plaese come back..<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0