I always love you♥

förlåt så himla mycket att jag inte bloggat...

skäms faktiskt!
Men jag har skickat typ 20 sms in på blogg.se men sen kommer jag på att dom smsen går ju till http://myphotholife.blogg.se som nu för tillfället är stäng.

Så jag har inte kunnat blogga för jag har haft ett krongligt internet sen mycket läxor.

Så FÖRLÅT♥

Idag har jag en förskräcklig huvudvärk sen lyckades jag sträcka låret när vi hade idrott förut!
Ajajaj..

Nu blir det inte ett så långt inlägg men ni får nöja er med lite bilder :)







Maria, jag älskar dig!
Du finns alltid där när jag behöver dejj, du är en vän som förstår mig, du är jämt dig själv, vilket jag gillar, du är en vän som man kan lita på i vått och torrt!♥♥



Kommentarer
Postat av: Maria

naaaw älskar dej med elinne! <3 fast jag gillar inte bilden xD

2011-09-01 @ 09:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0