God kvällen ?

Hejhej :)
Saga vart snäll idag också, fast mycket mycket piggare !:)
Fick travat en del o resten skritt.
jag glömde kameran hemma så det blev inga bilder :s
Men ska fixa litegrann imon efter skolan, om jag inte helt har fasnat vid min daaaator jag får imon ! :D :D :D
Efter jag hade varit i stallet gick jag ut o gick med Chicko, gick en runda som man kommer till stallet på vägen tillbaka, det kanske ni kan förstå hur det gick. Jag flög efter i kopplet för chicko tvunget skulle jaga katter -.-
Hoppas ingen såg det för fan va pinsamt ! :o
Ska försöka putsa all min utrustning denna veckan också, ska köpa en ullgjord och en padd på torsdag för då ska jag till gekås, så efter det ska jag börja rida med sadel igen :)
och, faktiskt börja träna lite hoppning med henne :)
Måste ha stockar isåfall, för det blir så trångt med vanliga hinder med henne :P
Snart ska jag äta, sen duscha o sen vet jag inte, på tisdag är jag iallafall ledig, ska till min moster i göteborg, hon fyller år :)
Senare kanske det kommer en lååång text om min o sagas '''''''historia''''''' xd
Ha det braaaa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0