snart sooooova <3

Hallåsan :)
Snart ska jag dra mig till sängen, o hoppas att man sover till sig alla svar till provet imon, för som det ser ut nu kommer inte inte gå bra :/
Red Saga idag och Annie red Toya, för dom gick det hur bra som helst, men för mig gick det skit:(
Jag reder inte med kedjan nu bara för att bettet har klämmt i mungipan o hon för bara ont om jag sätter en kedja där då :/ Så hon stack kanske 7 gånger, o 3 av dom höll jag på att flyga av, det är därfor man bara ska galoppera med henne, så märker man inte när hon sticker xD
Ska faktiskt åka till Jägaro eller vad det heter. Ska dit o träna galopp nu någon gång i höst, otroligt roligt kommer det att bli:D
Aja, hoppas alla har haft en bra dag, godnat ! :)
tycker själv att det ser sådär lagom skönt ut för hästen, aj liksom ?
idiotgubbe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0