sämst dag..:(

Dagen var sämst, jobbigt i skolan, åkte bussen hem o när den var i ljungby skulle den tvunget stanna bara för att en stod o pratade med busschaufören >.< jag hoppade iallafall av där jag skulle o sen var jag tvungen att gå ca 2-3 km från bussen o hem, jippi -.-
När jag kom hem var jag sjukt hungrig så jag åt lite o sen skulle jag gå till stallet äntligen, o då ringer pappa o säger att han kommer om 1 timma, för vad hinner man på det liksom ? jag hann mocka o ta in saga o ta igenom henne med rotborsten, sen var jag tvungen att gå hem igen .. ÅH så störande! jag som hade tänkt ha lite roligt med saga på åkern idag ju !! :O
hoppas morgondagen blir bättre iallafall, om jag nu ens kan åka till stallet då :(
det känns så taskigt när jag inte har ridit saga på 3 dagar nu, hon bara väntar på mig liksom :(
hoppas ni har haft en bättre dag än mig iallafall >.<

Kommentarer
Postat av: Emmy den bästaste :)

;( Men asså kunde du komma på lördag ? så det är okej för dina föräldrar lixom :)) ♥

2011-09-06 @ 20:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0