Hellusan !

Heeeeeej :)
imorse mådde jag skit, men nu är det mycket mycket bättre så jag ska förslka gå till skolan imon så får jag se om jag stannar där eller åker hem igen x)
Senare ikv eller imon så ska ni få se på en rejäl översvämmning som finns här ganska nära tröingeberg, helt sjukt var det !
Jag och louise var där innan, o så satte jag mig på en sten ganska nära vattnet, så hoppar evlis i där bara, jag bah, eh, okej ? ^^
haha, just nu tittar jag på robinson, men det är reklam..
imon ska jag åka till stallet o rida saga, men det är aldrig någon som kan fota så det blir lite svårt att ta bilder så.. :(
Men nu börjar det igen, så ha det bra så hörs vi senare ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0