Shulelu :)

kom nyss hem från stallet. Red saga barbacka, det var mjukt, pga av jag hade ett schabrak o padd o en täckesgjord. och, men blir inte hårig det är bra ! :D Skrittade våran ''skrittrunda''. Hon var jätteduktig idag, lyssnade bra o hade inte så bråttom hela tiden, ska börja sätta igång henne nu igen hade jag tänkt :)
imorgon vet jag inte vad jag ska göra, har inga planer iallafall. Ska rida Saga det är det ända jag vet ;)
Och den kommentaren vi fick, om att headern var ful o de, snälla bara lägg ner, tänk er för innan ni skriver sånt, för ni tycker väl inte själva heller att det är så kul att få negativa kommentarer ?
Det är verkligen inte roligt, så vem det nu var, sluta bara !
Vet ni vad ?! jag kanske redan har skrivit det, men på måndag för jag min dator ! :D ska sitta i aulan hela dagen o ha typ genomgång för datorerna vad man får göra o inte, efter som det är skoldatorer finns det ju lite krav om man säger så ;)
Aja, ha det bra :)
chicko min vovvs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0