Jag var nära på att dö..

Idag gick jag upp halv 6 och tog på mig kläder, sen redigerade jag lite i pohotoshop :)
Sen åkte vi t pappas jobb.
Gick uypp och satte på datan och koppla in internet.
Sen chilla jag lite där :)

Sen vid 12 drog vi och köpte mat :D
Åt köttbullar med potatis (a
Sen satte jag ig vid datan sen vid 3 drog vi t tågstation ^^
Kan säga att jag höll på att dö där.. När jag satt på tåget kom en Utlänskkvinna och satte sig bredvid mig. Hon luktade svätt & vitlök och nge mer som man inte kan förklara! Fick gå iväg x-antal gnr! Var verkligen nära på att kvävas :s!!!


OBS; JAG ÄR INTE RASIST, MEN JAG GILLAR BARA INTE ALLA UTLÄNSKA PERSONER!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0