Hemma från stallet ;)

Hejhejsan.
Kom nyss hem från stallet, ryktade saga o tvättde hennes hovar, längtar verkligen tills jag kan rida igen!
Kan jag berätta det också. Saga har en knöl på magen, som har varat o kliat väldigt mycket. Den sitter en bit från sadelgjorden, och hon har också fått skav av sadelgjordenm så jag har inte kunnat rida och det kan jag fortfarande inte göra, har sofia lite ridlust kanske ? :o
Och, nu är det också bestämt att saga ska få ha kvar sin gossiga vinterpäls till vintern, skorna ska bort också, ska sko henne en gång till och efter det ska hon gå barfota, över vintern och till våren kommer jag nog sko henne igen :) Och en sak till, att vet ni vad ?! :D nästa vecka kommer det en till shettis till stallet ! :D Den shettisen som kommer o jumjum ska gå i samma box, om vi inte fixar en inproviserad box ;)
Just nu sitter jag o drogar mig på citron o lime dricka uuuuhh så surt det är, men sjukligt gått ^^
Och föresten, vad vill ni att vi skriver om, är det något speciellt eller så ? :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Söt blogg! :]

Skriv gärna om ridpassen när du börjar rida henne igen?

2011-08-19 @ 21:15:15
URL: http://umetrio.blogg.se/
Postat av: Anonym

kan ni inte ändra färger, det gör ont i ögonen att läsa..

2011-08-19 @ 21:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0