hejhej :)

Hejsan alla :)

Mitt namn är elinne mickelsson och jag fyller 13 år i November.
Jag bor utanför örebro i en liten ort vid namn pålsboda.
Jag gillar att rida , fota och vara med kompisar!
jag har en sony alpha 290 som jag tar nästan allabilder med.

jag har familjen har 2 hästar och jag själv äger 2 hästar.
så totalt har vi 4a hästar och 1 hund samt 3 kattungar.

Våra hästar heter Dolly Deluxe (min),Aron,Flinta & Cinderella star (min)!
Dolly och aron är 2 fjordingar, cindy är varmblod & flinta är nordsvensk.

Lite info om cindy:

Cinderella star:

Hon är ett travsto på 147.5 cm.
Hon är f.01 på Gotland.
 Jag köpte henne 12:de september 2010 i mellerud.
Hon bockade redan på provridningen men eftersom vi bra haft snälla gamla läromästare så tyckte jag att det skulle vara kul med en liten utmaning.
Så vi tog hem henne redan efter första provridningen.
Och nu ca. 11 månader senare har vi redan varit ute på 3 lokala och massor med p&jer.
Hon har även blivit placerad 2 av domlokala som 2.a & 3.a.
Hon har fått med sig rosett nästan varje gång på p&jerna.
vi tävlar just nu 80-90cm klasser.
Vi ska göra Debut 1m snart.
Hon hoppar 140 i trav.
Hon är även en superglad D-ponny som älskar att rida ut på mysigaskogsrundor.
Men med varje häst finns det nackdelar..
Hon kan vara ganska retlig av sig och springa iväg när man ska hämta henne i hagen, oftas när det är träning för instuktör eller tävling.

Det var ju lite om mig och en av mina ponnysar  :)






Det hindret låg på ca. 70-80.


första träningen tsm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0