Hallåsan ;)

Hejhejsan :)
Jag heter Sofia Klaesson o är 13 år.
Jag bor i tröingeberg med min pappa o i ljungby med min mamma. Ja båda ställerna ligger i falkenberg ;)
På min fritid rider jag är med kompisar och så brukar jag träa litegrann med mina hundar ;)
Jag har en egen häst som heter Saga Af Andersson, hon är ett finsktkallblod, travmodellen.
Vi tror att hon är blandning med något mera också, men jag vet inte vad :p
Hon är 16 år , och är startad i trav när hon var yngre, så det ser inte så bra ut när man rider, för hon höger oftast huvudet o är väldigt stel i nacken ;)
Jag fick henne i januari
Vi var o kollade på henne o fyfan va smal hon var !
Hon har svårt att tugga hö, så vi tror att det var därför.
Hon åt hö hela tiden när den andra ägaren hade henne men hon år ju aldrig något av det.
Hon fick hö när hon kom till oss också, men då gick hon inte upp något heller, o nu äter hon ensilage o kommer kanske snart bli tjock ?^^
Vi har aldrig tävlat, men jag ska iallafall tävla en gång med henne i hennes liv ;)
Jag hyr in henne hos min granne, som har ganska många katter o eftersom att jag är allergisk så kan man väl säga att det är lite svårt.. kanske kommer flytta henne någon gång, för se hur det blir, 30 katter är inget att leka med asso :o
aa, nu kommer jag inte på något mer att skriva, men fråga om ni undrar någonting ! :)
saga för ett litet tag sedan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0