godkvällen !

hejsan :)
Toya som den nya shettisen heter går i en hage brevid saga, men saga är mest sur o irriterad på henne, men det kan ju bro på att saga inte känner sig trygg med andra hästar för nära sig, hon vill gärna att det ska vara lite avstånd eller så.
Har inte fått 1 ända chans att fota hästarna. alltid när jag har tänkt göra det börjar det alltid åska eller regna o då vill jag inte göra det ^^
jag red saga i skogen idag, vilket inte gick så bra, för hon stack med mig, igen :(
imon ska jag inte till stallet så då får hn vila, på tisdag kommer hovslagarn så då ska jag iallafall dit.
för typ 1 kvart sen åskade det som fan !:o alla åkrar bara lystes upp av blixtarna, så fiiint ! :D
nu ska jag hoppa in i duschen o sen ska jag sova, ha det bra o godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0