Första dagen på högstadiet..

Tjena :D

Tänkte jag skulle berätta om första dagn på högstadiet :)

Först när jag komtill skolan försökte jag ringa sandra men hon svarade inte!
Så jag ser hennes buss komma så jag gick till busssaken xd Och sen kom hon och hanna.
Så vi gick ner tsm.
Sen närvi kom dit stog vi vid en av portarna och hade ingen koll alls.
men iaf.
Vi stog där typ 10 min ir ngt.
Sen kom Helena och sa att 7B skulle gå upp till andra våningen i sal 204.
Så det gjorde vi.
Sen kom Björn och öppnade så gick vi in och satte oss.
Sen börja han prata om sig själv och Helena om sig.
Sen babblade vi aslänge xD
sen fick vi gå ut och kolla lite sen gick jag och johannatill kiosken och köpte pommes (:D) för vi va as hungriga..
Haha kiosk gubben sega sig ju och när det var 3 min kvartills vi skulle börja lämnade vi pommesarna i johannas skåp xD
Och sprang upp till sal 204 som blir vårat "vanliga klassrum" och satt där och babbladde önnu mer.
Sen fick vi typ gå ner och fika xd
Sen vare mat, men då var det en kvart kvar till 12 och vi fick inte gå in förens klockan va 12.....
Så jag och johanna hämtade pommesarna och åt :)
Dom va inge goda, aldellesmjöliga och var kalla.
Sen gick vi till maten.
sen hamnade emil mittemotmig i kön och han häller på vääääärsta högen med makaroner ( euww..) PÅ mina morötter :'(
R.I.P
Johanna och elin höll på att garva ihjäl sig .. xd
Sen givk vi och satte oss..
Åt bara en köttbulle och 2 makor xD
Sen ser vi annika och då gick vi..
sen satt vi och tråka.
sen gick vi och satte oss utanför 204.
Och efter en stund kom björn och helena, då gick vi in och fick vår grupperför att vi skulle gårunt och träffa lärare.
så vi fick först gå till helena i musiken (och benny) sen pressenterade benny sig.
och sen hade vi musik tävling.
När den var klar gick vi vidare till so salen :p
Och gjordde typ ngt om ngn tidslinje.
Sen när i va klara med det gick vi till språkklassrummet.
Vi skulle slå upp Tyska,franska,spanska & engelska ord.
Sen gick vi till slöjden.
och gjorde nge där.
sen gick vi till NO'n XD
Va sjukt roligt där.. xD
Först började Avo prata lite sen blandade Ingvar ngn dryck xd
Sen bah " vill ngn smaka?" Och sebbe och tim smakae xd
sen hällde han i det i typ ngn makapär och det blev vatten som han gav till sebbe och tim xd
Sen gick vi upp till 204 igen och slutade :)

Ja :)
Så såg första dagen ut.
Haha, imorrn har vi idrott och normal dag (a x)




Jag bjuder! :)
Bilden är INTE från idag!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0