:(

Okej, ingen historia..
Sista året har varit ren jävla skit för mig, mått dåligt o bara depp. Julen var skit, blev sjuk på julafton, o var sjukt tills 2 januari, spydde minst 5 gånger varje dag alla dom dagarna, det jobbigaste i mitt liv. Efter det, fick jag ätstörningar, blev smalare o gick ner en massa i vikt.
Det är ju otroligt många som klagar på att dom är överviktiga, men jag är ju underviktig o jag klagar också, inget är ju tydligen okej..Vi har varit hos doktorn, o då fick jag reda på att om jag inte äter mera o tänker på ett annat sett kommer det sluta med anorexia, det är inte så jävla roligt det heller !
och ja, jag går fortfarande bara ner ner o ner, det är riktigt depprimerande, för jag mår verkligen inte bra. Skolan jag går på trivs jag verkligen inte i, får ont i magen varje gång jag ska gå dit, o ibland känner jag mig till och med panikslagen, o inte nog med det så har jag fått magkatarr också, vad kommer sen då ?
jag kan inte äta i skolan för då börjar jag må illa..
Ja, allt känns skit nu bara, vägde mig nyss, väger 43.2, innan vägde jag 52 kg.
Jag mår alltså inte bra nu. bara att jag har gått ner 1 kilo sen skolan började igen får mig att må ännu dåligare .. :(

Kommentarer
Postat av: Avin,

Sofia, du vet vart du har mig va?

Finns alltid ifall du vill snacka <3

2011-08-21 @ 22:50:08
URL: http://avinalzahawii.blogg.se/
Postat av: hilda.

sofia :(

du vet att du alltid kan prata med mig !

jag & ingen annnan vill att du ska må så dåligt.

du betyder skit mycket. och då kommer fixa ddet här !



love, hilda !

<3

2011-08-22 @ 15:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0