åh, va bra jag mår -.-

hallåsan,  :)
skolan idag var skit pga av jag inte mådde bra, just nu ligger jag hemma med feber o är jätteförkyld, precis vad man önskar sig :(
Innan gick jag till stallet för honslagaren skulle komma klockan 5, jag var i stallet vid ca halv,  då tog jag in saga o ryktade henne o så, klockan blev 5, halv 6, 6, o hon kom aldrig, ni kan ju själv förstå hur det är att vara i stallet 1,5 timmar när man har feber och är sjukligt trött !
Det dumma var att dom visste att hovslagaren hade ställt in idag, men dom sa ingenting till mig, o det är ju ganska lågt eller vad säger ni ? :s
aja, ska snart duscha o sen ska jag kolla på robinson, vilket jag tycker att ni också ska göra för det är riktigt roligt faktiskt ^^
imon ska jag inte till skolan så då tänkte jag att jag ska skriva en faktatext om någonting..
men vaaaaaaad ?
taaacksam för svar nu då !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0